קוקה קולה ממריאה לעתיד.
בסדרת Creations של קוקה קולה אשר הושקו בה מגוון טעמים שונים למשקה האהוב והאיקוני, החליטו בחברה על רעיון יצירתי במיוחד ולשלב בינה מלאכותית. היא לא אמרה מה הכי יאהבו עכשיו או עוד שנה – אלא איזה טעם יהיה פופולרי בשנת 3000.
הטעם הזה נקרא Y3000 והוא עתיד לבוא לישראל עוד בסוף החודש הקרוב.
הטעם החדש הינו פרי פיתוחן של בינה אנושית יחד עם בינה מלאכותית. כאשר מעריצים רבים נשאלו כיצד הם רואים את העתיד באמצעות רגשות, שאיפות, צבעים, טעמים ועוד. כל אלו הוזנו לבינה המלאכותית והיא יצרה מהם מתכון לטעם חדש.
את המשקה מהעתיד תוכלו לשתות יחד עם גלישה באתר חדשני, שהגישה אליו תהיה על ידי סריקת ברקוד שיוצג על גבי בקבוקי המשקה החדש. בחברה הרחיקו לכת כאשר הודיעו בקוקה קולה כי הם מתכננים להשיק בסתיו הקרוב קולקציית אופנה עתידנית שתלווה גם היא את המשקה.
מהחברה נמסר כי "אחרי שנשענו על המציאות הרבודה בשנה שעברה, אנחנו מאמצים את הכוח של הבינה המלאכותית וממשיכים לבנות את היכולות של החברה שלנו במרחב המרגש הזה. Coca-Cola Creations יצרה מסלולים חדשים להעמקת המעורבות שלנו עם מעריצים קיימים וכאלה שאולי לא שקלו את המותג קודם לכן".
לתגובות: [email protected]