בית

חדשות

מדורים

ספרו לנו

חזית איתנה ובטחון אישי תוצרת כחול לבן

חברת טרלידור על התמודדות, מחויבות ושליחות בעיתות מלחמה

ארבעה חודשים חלפו מאז החלה המלחמה שטלטלה את חיי כולנו ובפרט את שגרת חייהם של תושבי הדרום והצפון. רבות דובר גם על השפעתה על התעשייה ועל המשק הישראלי. השלכות המצב לא פסחו גם על קבוצת טרלידור, החברה הגדולה בישראל למוצרי מיגון – שערים, גדרות, סורגים, מעקות ועוד – למגזר הפרטי, העסקי, המוסדי והתעשייתי.

יובל צימרמן, סמנכ"ל השיווק בקבוצה, מספר לנו על התמודדות החברה עם אתגרי התקופה.

 "המלחמה השפיעה רבות על טרלידור", מספר צימרמן. "כמו כולם, נאלצנו גם אנחנו להתאים את עצמנו למצב החדש, המוזר והקיצוני. ראשית, ההלם הנוראי שאירועי ה-7.10 הותיר בקרב כל ישראלי גרם לזינוק אדיר בביקוש של מוצרי המיגון שלנו – שערים, גדרות ובעיקר סורגים. תוך זמן קצר נדרשנו לתת מענה לכמות לא שגרתית של לקוחות שביקשו להתמגן מיידית."

 

ההלם הנוראי גרם לזינוק אדיר בביקוש למוצרי המיגון של טרלידור – שערים, גדרות וסורגים. סורג מתקפל 'טרלידור'

 

החברה מצאה את עצמה במצב מורכב במיוחד, שכן עובדים רבים התגייסו למילואים בצו 8, עובדים מהדרום ומהצפון פונו מבתיהם ורבים חוו טרגדיות קשות. "למרות הקשיים, ידענו שאנחנו חייבים לעשות כל שביכולתנו כדי להתגבר ולהמשיך לספק ללקוחותינו את המענה המהיר והאיכותי ביותר. הרגשנו מחויבות עמוקה לספק עבורם ביטחון בתקופה שכולם כל כך זקוקים לו", אומר צימרמן, שהחל את דרכו בחברה לפני חמש שנים. לאחר שמילא תפקידים מגוונים בתחום השיווק והאסטרטגיה, מונה בשנת 2023 לתפקיד סמנכ"ל השיווק, כשהוא לא מתאר לעצמו את גודל האתגרים שמולם ייאלץ לעמוד תוך חודשים ספורים.

כדי להתגבר על הביקוש הרב, גייסה טרלידור מיידית עשרות עובדי ייצור וצוותי התקנה ותמרנה בין חלוקת האזורים של הסוכנים השונים, כאשר כל אחד מהם לוקח על עצמו מעל ומעבר ויוצא לעבודה לפי הצורך גם באזורים שאינם בטוחים כמו שדרות שספגה שיגורי טילים מדי יום. המאמץ הוכיח את עצמו ותוך זמן קצר הצליח המערך התפעולי שנבנה במהירות לספק את המוצרים הנדרשים לכמות לקוחות הגדולה פי 5 מימי שגרה. "הצלחנו להתגבר על הקשיים ולתת מענה מהיר, איכותי ומקצועי ללקוחותינו", אומר צימרמן בסיפוק. "לא רק שסיפקנו את המוצרים בזמן קצר משמעותית ממה שהובטח, גם עמדנו בסטנדרט הגבוה כתמיד של איכות ומקצועיות".

 

גיוס מיידי של עשרות עובדי ייצור וצוותי התקנה, גם באזורים מטווחי טילים. התקנת פרגולה של 'טרלידור'

 

כחברה שמתמחה כבר למעלה מ-30 שנה בשימוש באלומיניום לייצור ושיווק של מוצרי מיגון לבית ולעסק,  ביקשנו מצימרמן להרחיב את ידיעותינו לגבי סוגי המוצרים המבוקשים ביותר מאז תחילת המלחמה.
"כאמור, העלייה המשמעותית בביקוש התבטאה בעיקר בקרב בעלי בתים צמודי קרקע ודירות בקומות נמוכות שביקשו תוספת הגנה לביתם ע"י התקנת סורגים ושערים. הסורג המתקפל שלנו הוא הסוג הראשון שהתחלנו למכור בשנת 1991 ועד היום הוא עדיין הסורג העמיד והטוב ביותר בישראל. עם השנים הוכנסו בו שיפורים רבים ופטנטים בלעדיים. היתרונות הגדולים שלו הם במנגנון הנעילה הכפולה, במענה האסתטי שהוא מעניק ובעיקר בכך שהוא היחיד שנותן פיתרון לכלל חדרי הבית, כולל הממ"ד. סוג נוסף הוא הסורגים הקבועים, עם בטן או בלי, שמגיעים במגוון דגמים וצבעים."

צימרמן מציין שלצד מגוון הסורגים המסורתיים קיימים גם הסורגים השקופים החדשניים. "השקופים שלנו הם העבים ביותר בשוק – בעובי 10 מ"מ,  ולכן גם החזקים ביותר", מעיד צימרמן. הם עשויים מפסי פוליקרבונט חזקים ושקופים ומהווים פתרון אופטימלי להגנה מפני נפילות ילדים מגובה לצד מינימום נראות. 

ולא רק סורגים – גם הצורך בשערים וגדרות עלה בצורה ניכרת. "הדרישה לשערים וגדרות אטומים ככל הניתן, גבוהים, עמידים וחזקים היא מובנת מאליה. הסוגים הם רבים וחשוב לבחור שער שיתאים לבית בפרמטרים שונים: טקסטורה ועיצוב, משקל, סוג מנוע חשמלי, מנגנון פתיחה ועוד. אנחנו מתאימים את עצמנו לדרישות הלקוח וכל מוצר נעשה בהתאמה אישית כך שלכל צורך אנחנו מוצאים פתרון, בין אם מדובר בהתאמה פרקטית לתנאי השטח, סוג המוצר או הדגם, בחירת הצבע או מנגנון הנעילה."

 

העלייה המשמעותית בביקוש התבטאה בעיקר בקרב בעלי בתים צמודי קרקע. גדר דגם פרופילים של 'טרלידור'

 

עם הפנים קדימה

מפעלי קבוצת טרלידור שוכנים כאמור בכרמיאל, וזה לא במקרה. "אנו חשים זכות וחובה לחזק את הפריפריה ואת הגליל בפרט ומשקיעים בכך את מיטב המשאבים והמוחות", אומר צימרמן ומונה את הדרכים בהן פועלת החברה בקידום מטרה זו, בהן גיוס והעסקת מאות עובדים תושבי הצפון, חיזוק הקשר בין התעשייה לאקדמיה ע"י פרויקטים משותפים עם מכללות בצפון, השקעה ופיתוח סטארטאפים בצפון וכן הקמת מרכז הידע וההדגמה של המכון לייצור מתקדם במפעלי טרלידור.

"קשה לדעת מה צופן העתיד", עונה צימרמן על השאלה מה הלאה. "אני מניח שהביקוש למוצרי מיגון ימשיך לגדול לאור המצב הביטחוני המעורער, עד שייתייצב. באופן כללי אנחנו יכולים להעיד שבתקופות של חוסר ודאות יש יותר דרישה למוצרינו, כמו בתקופת הקורונה כשמשפחות העדיפו להקדיש זמן ומשאבים לדברים החשובים באמת – שזה הבית וחיי המשפחה."

צימרמן מספר על הצעדים שטרלידור נוקטת כדי להבטיח את המשך הצלחתה. "חברות מהתחום שלנו צריכות ליזום פתרונות חדשים ומהירים ולפתח מוצרים חדשניים כל הזמן. זה נכון באופן כללי בעידן המודרני והדינמי ובפרט בימי מלחמה. טרלידור משקיעה בכך משאבים רבים ועובדת ללא הרף בפיתוח מנגנוני תפעול וייצור במטרה להעניק ללקוחותינו את המענה המקיף, החדשני והטוב ביותר. רק לאחרונה סיימנו לפתח שלושה מוצרי מיגון חדשים ומתקדמים, עברנו למערכת ניהול לקוחות חדשה והטמענו שיטות עבודה חדשניות בפסי הייצור שלנו."

 

קומפלקס מפעלי קבוצת טרלידור בכרמיאל

 

לסיכום, חשוב לו להדגיש כי קבוצת טרלידור מחוייבת להמשיך ולהוביל את תחום המיגון בישראל – בייחוד בתקופה זו – תוך מתן דגש על איכות, שירות וחדשנות. "ולא פחות חשוב – אנחנו מונעים קדימה בתחושת שליחות של חיזוק התעשיה הישראלית", מוסיף צימרמן, "זוהי זכות וחובה עבורנו".

צרו קשר עם המומחים של טרלידור בקישור זה

אנחנו רוצים לשמוע אותך!

אבל רק רשומים יכולים להגיב...

כתבות אחרונות

חדשות בקטנה | פוליטיקה

מכריזים בזאת: מיזם הקראת מגילת העצמאות

בעולם | חדשות בקטנה | תרבות ובידור

הלילה: ישראל בחצי גמר האירוויזיון

חדשות בקטנה | מבט חיובי | תרבות ובידור

טקס המשואות התשפ"ד – נחשפו כל תריסר המשיאים

מהשבוע האחרון

חדשות | יזכור

יום השואה התשפ"ד: 3 נקודות אור

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: אשת הברזל

חדשות בקטנה | חרבות בקטנה

הממשלה אישרה צו לסגירת משרד אל-ג'זירה בארץ

ביטחון | חדשות בקטנה | חרבות בקטנה

שר הביטחון ביקר בגבול הצפון, לאחר חילופי אש

התחברות