בית

חדשות

מדורים

ספרו לנו

יש מקום מיוחד בירושלים שדואג לגיל הזהב, הכירו את "נווה שלם".

"נווה שלם" הוא מרכז איכותי לגיל הזהב הקיים משנת 1995 הממוקם בשכונת ארנונה היפה והיוקרתית, סמוך למרכזי העסקים, הקניות והבילויים של ירושלים. אנו, ההנהלה והצוות, מזמינים אתכם להצטרף אלינו וליהנות מחיים איכותיים במקום אינטימי, קטן אך מרווח, באווירה משפחתית חמה ותומכת.

הדיירים ב-"נווה שלם" מנהלים חיים פרטיים ועצמאיים ובמקביל – נהנים ממגוון גדול של השירותים שהבית והצוות מעמידים לרשותם. מרכז המגורים נבנה בסטנדרט גבוה ביותר, והוא כולל יחידות דיור בגדלים שונים הבנויות לפי מפרט טכני עשיר ומפנק.

לרשות הדיירים ואורחיהם עומדים שטחי גן מטופחים עם פינות חמד קסומות וכן מרחב משותף רחב המיועד לפעילות תרבותית ולבילוי בשעות הפנאי.

הצוות המקצועי, המיומן והמסור שלנו יעמוד לרשותכם 24 שעות ביממה ויעניק לכם שירותי בריאות, תרבות, תחזוקה ואבטחה. המקום פועל על פי חוק הדיור המוגן. מסלולים שונים של שכירות/פיקדון.

המיקום:
 
"נווה שלם" ממוקם בלב שכונת ארנונה, לא רחוק מהבית שבו התגורר ש"י עגנון במשך שנים רבות. ארנונה היא שכונה מטופחת, יוקרתית, שקטה ובטוחה, קרובה למרכז המסחרי והתרבותי התוסס של רח' עמק רפאים מצד אחד ולמרכז המסחרי הגדול של תלפיות מצד שני.

מהבית ניתן להגיע בתוך כמה דקות גם לטיילת הגדולה של ארמון הנציב, הנשקפת אל המראה המרהיב של ירושלים העתיקה, לסינמטק הירושלמי שבשכונת אבו תור או לבריכת השחייה של קיבוץ רמת רחל.

בקרבת מקום שוכנים בתי כנסת אחדים, ובהם בית הכנסת על שם ש"י עגנון לעדת האשכנזים (ובו ספרייה ציבורית) ובית כנסת אחר לעדת הספרדים.

בטווח של דקות ספורות מ-"נווה שלם" שוכנות המרפאות והמעבדות של מת"ר וטר"מ, המספקות שפע שירותי בריאות, לרבות שירותים של קופות החולים, רופאי משפחה ורפואה דחופה.

מהמקום יש גישה נוחה ומיידית לתחבורה ציבורית.

טיפה על הצוות:

"נווה שלם" מורכב מצוות של ניהול, אחות ראשית, עובדת סוציאלית, אם הבית והרופא.

הצוות המסור שהקמנו וטיפחנו במהלך שנים רבות בנווה שלם מורכב מעובדי בית ותיקים המעניקים לדיירים יחס אישי ורגיש, ומגוון רחב של שירותים, כגון: סיוע וליווי בשלבי הכניסה והעברת הדירה, איוש דלפק הכניסה 24 שעות ביממה. אחות / חובש 24 שעות ביממה, רופא בית בשעות הקבלה וייעוץ טלפוני 24 שעות ביממה, עובדת סוציאלית, סיוע והכוונה בענייני יום-יום, רכזת תרבות, פעילויות תרבותיות כגון: חוגים, הרצאות ועוד, שירותי כביסה וניקיון הדירה פעם בשבוע, שירותי מינהל, משרד וקבלה, מיזוג וחימום במרחב המשותף, ניקיון, אחזקה וגינון במרחב המשותף, עזרה בתחזוקה ובתיקונים בדירות.

 

ליצירת קשר עם "נווה שלם":

רח' קורא הדורות 27, ירושלים

טלפון: 02-6737994

נייד: 050-5246077

מייל: [email protected]

האתר שלנו: www.neve-shalem.co.il

 

גלריית תמונות:

אנחנו רוצים לשמוע אותך!

אבל רק רשומים יכולים להגיב...

כתבות אחרונות

חדשות בקטנה | מבט חיובי

יעל דיין: אשת החירות והשלום

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: כיבוש מונטה קסינו

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: סופם של הצלבנים

מהשבוע האחרון

ביטחון | חדשות בקטנה | חרבות ברזל

תקרית קשה בסמטאות ג'באליה

חדשות | מבט חיובי

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

ביטחון | חדשות בקטנה | חרבות ברזל | מבט חיובי

חיסול במתקפה משולבת בצידון

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: עצמאות ישראל

התחברות