בית

חדשות

מדורים

ספרו לנו

חדשות לסטודנטים: פורסם מתווה לשנה הקרובה מאת מוסד אקדמי

pixabay
בעוד שבעולם האקדמיה הוחלט פה אחד לדחות את פתיחת שנת הלימודים לחודש דצמבר, במכללה למינהל חושבים אחרת. פורסם המתווה שלהם לסטודנטים הכולל למידה מרחוק, חיבור סמסטרים והקלות נוספות למשרתי המילואים

עקב המלחמה וגיוס המילואים הגדול, החליטו כל המוסדות האקדמיים לדחות את פתיחת שנת הלימודים ל-3 בדצמבר. כמובן שאיננו יודעים אם זאת הדחייה האחרונה, ודבר זה מותיר סטודנטים רבים באי וודאות קשה.

השבוע ביום א' הודיעה "המכללה למינהל" בראשון לציון על מתווה מיוחד וראשון מסוגו לשנת הלימודים האקדמית הקרובה, מענה גמיש ומותאם לכלל הסטודנטים ולמשרתי המילואים בפרט.

במסגרת המתווה:
המכללה למינהל תוסיף לשנת הלימודים הנוכחית סמסטר קיץ ותתן לסטודנטים, חוץ מבבתי הספר שבהם שיעור משרתי המילואים זניח, לבחור האם להתחיל את סמסטר א' של שנת הלימודים בחודש נובמבר או בחודש מרץ. בשני המקרים משך הלימודים יהיה שני סמסטרים רצופים והסטודנטים יסיימו את שנת הלימודים הקרובה באותה נקודה, באופן שימנע מצב אי שוויוני בו חלק מהסטודנטים יאלצו לספוג דחייה במועד סיום התואר, בוודאי כשמדובר בסטודנטים המשרתים בכוחות הביטחון בעת הזאת או סטודנטים שנפגעו באופן ישיר מהמצב.

עבור הסטודנטים שיבחרו להתחיל את שנת הלימודים הקרובה ב-19 בנובמבר, סמסטר א' יתקיים במתכונת של למידה מרחוק, כאשר כלל השיעורים יילמדו בזום ויוקלטו במלואם. כמו כן, בהמשך יפורסם סל פתרונות והקלות רוחביות נוספות שיוענקו לכל הסטודנטים המעורבים בלחימה והנפגעים ממנה.

יו"ר הדירקטוריון של המסלול האקדמי המכללה למינהל, רפי גמיש אמר כי: "מתוך הוקרה עמוקה למשרתי המילואים הנמנים על קהילת הסטודנטים של המכללה החלטנו על מתווה לימודים חדש וגמיש, שיטיב עם צרכיהם של כלל הסטודנטים בעת הקשה הזאת ויאפשר לקהילת המכללה כולה לחזור לשגרה מלאה בתום הלחימה. על אף המורכבות הלוגיסטית והעלויות הבלתי מבוטלות הכרוכות בכך, אנו סבורים כי זו המחויבות המוטלת עלינו בימים אלה".

לתגובות: [email protected]

אנחנו רוצים לשמוע אותך!

אבל רק רשומים יכולים להגיב...

כתבות אחרונות

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: כיבוש מונטה קסינו

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: סופם של הצלבנים

ביטחון | חדשות בקטנה | חרבות ברזל

ארבעה חטופים הושבו לקבורה, במבצע מיוחד

מהשבוע האחרון

חדשות | מבט חיובי

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

חדשות | פוליטיקה

חוק הגיוס: הוצע חוק חדש-ישן

מבט הסטורי | מבט חיובי

היסטוריה יומית: הסכמי סייקס פיקו

יזכור, לב, מבט חדש

חדשות בקטנה | מבט הסטורי | מבט חיובי

יום הזיכרון: התהוות היום וההנצחה

התחברות